Saturday, April 9, 2011

Testimoni susu kambing higoat - kencing manis



Susu kambing hi goat hr marketing mempunyai pelbagai khasiat untuk kita semua. Antaranya ialah untuk menyembuhkan penyakit kencing manis . Di bawah adalah testimoni susu kambing higoat untuk kencing manis.


NAMA : AISYAH BT OSMAN NO. K/P: 630914-02-5324 UMUR : 45 Tahun ALAMAT: No.B-102, Flat Lama, Simpang Kuala, 05400 Alor Star, KEDAH

Pada mulanya tapak kaki hanya melecet dan mengelembung dan tidak menduga ianya makin melarat dan membengkak sehingga mengganggu pergerakan saya. Keadaan ini berlarutan selama 1 tahun dan tidak juga pulih walaupun setelah membuat pembedahan membuang nanah dilakukan.


Walaupun terasa lengoh2 badan dan sengal2 tulang terutama di bahagian kaki dan betis, saya teruskan meminum Higoat 1 kali sehari sebelum sarapan pagi. Selain itu saya juga menabur serbuk Higoat di bahagian luka itu setiap kali selepas proses mencucinya.


Kesannya begitu ketara sekali – keadaan luka pulih segera, air bisa kekeringan dan kelihatan isi baru mulai tumbuh dan bercantum. Masalah kencing manis saya juga didapati berkesan dimana kandungan gula dalam darah sentiasa dalam kawalan.


Alhamdulillah, bersyukur saya kepada tuhan dan terima kasih banyak2 terutamanya kepada En. Saleem kerana memperkenalkan produk Higoat ini.

No comments:

Post a Comment